2012. december 9., vasárnap

Csokik házilag karácsonyra






Posted by Picasa1 csomag (2.5 kg) belgya (temperált csokoládét használtam.
A formákat kiöntöttem a felolvasztott csokoládéval.
Hűtőbe tettem úgy fél órára dermedni, majd dekor fecskenővel belenyomtam a szükséges mennyiségű krémet, jelen esetbe egyik részét kévés-rumos-mandulás krémmel töltöttem, a többit igazi marcipánnal .
Kiskanállal a formákat teleöntöttem a maradék csokoládéval, amiket az asztalhoz"csapkodtam", hogy a beletöltött csokoládé mindenütt egyenletesen elterüljön. Ujra jött a hűtés úgy 2 óra hosszára, majd könnyed mozdulattal már nyomhattuk is ki a saját kis házi bonbonjainkat. Mivel vásároltam úgy 3 kg különböző szinű (kék, piros, sárga, narancssárga, zöld) csokit is, azokat is megcsináltam, így többszáz bonbonnal "büszkélkedhetek".
Csokikat süteményeket tudok csinálni a gasztroshopban vásárolt termékekből. Nagyon meg vagyok elégedve velük, ajánlom nektek is! IDE kattintva tudtok könnyedén eljutni az oldalukra.

Nincsenek megjegyzések: