2012. november 12., hétfő

Karácsonyi linzer, "luxus" kivitelben







Posted by Picasa70 dkg liszt, 20 dkg holland kakaó.  60 dkg vaj, 30 dkg porcukor
, 2 sütőpor, 8 tojás sárgája
Jól összegyúrjuk, tetszés szerint kiszaggatjuk Én felgyorsítottam a folyamatot, vékony rudakat sodortam belőle (úgy 4-5 cm átmérőjűre), konyhai bárddal karikákra vágtam és úgy sütöttem ki (160 oC légkeverés).
Töltelék:  Vajat kikevertem kakaóporral (jó sokkal), vaníliás cukorral (ízlés szerint), tettem hozzá még néhány evőkanál bécsi mandulapasztát (jó a mandula aroma is), ezzel töltöttem meg, tetejét csokoládémázzal kentem meg, dekoráltam.
Jól záródó műanyag dobozban, zsírpapírral elválasztott rétegekkel tettem el hideg spájzban.
Sokáig eláll.

 Dekoráció:WWW.facebook com/TortadekorDekoráció:    <info@sutidekor.hu>:

Nincsenek megjegyzések: