2012. november 16., péntek

Karácsonyi linzer.






Posted by PicasaTavasz a télben, de benne van az ünnep csillogása
Sajnos a gépem nem adja vissza azt a ragyogást, amit a sütik tükröznek.
A többi linzernek megfelelően linzertésztát gyúrok, belerakok egy kis "E-t", azaz egy kis piros ételfestéket, hogy szép rózsaszín tésztát kapjak. Volt itthon málnapasztám, gondoltam ezzel is, hozok egy kis szokatlan ízt, de igen savanyú vajkrémet kaptam, a beletett sok-sok vaníliás cukor ellenére. Gondoltam egy merészet és belekevertem még 1 jó ek. pisztácia pasztát, ami nemcsak jó ízű, de édes is, ezzel kaptam egy eddig általam még nem kóstolt ízt, ami semmihez nem hasonlítható, de mégis különlegesen finom. És még azt mondják, hogy nincs új a nap alatt :))))
Ezzel e krémmel töltöttem meg a sütiket, majd cukormázat készítettem, amit egy csöpp piros ételfestékkel színeztem. Dekoráció ízlés szerint.

Nincsenek megjegyzések: