2013. február 13., szerda

Krémes kétféleképpen, gyors kivitelezés

Posted by Picasa
Sütöttem egy kapcsos téglalap alakú tepsibe vékony piskótát. A készen habható krémes krémport 1 perc alatt kikevertem és a kihűlt piskótára kentem. Felére felvert tejszínhabot kentem, Leveles tésztából kis háromszögeket vágtam, megszurkáltam, kisütöttem, a vastagabb végét olvasztott étcsokiba mártottam és a nem tejszínhabos felét kis kockákra jelöltem kés hegyével és mind kocka szélére nyomtam egy pötty tejszínhabot, erre fektettem rá a leveles tészta darabokat. Fínomam megszórtam vaníliás porcukorral. Egy éjszakára hűtőbe tettem. Másnap kockáka vágtam. Ez a krémpor nem egy műanyag ízű valami, hanem nagyon finom vanília ízű és nagyon jól szeletelhető. Az egész a brüsszeli krémeshez hasonló, annak van piskóta alapja.

Nincsenek megjegyzések: