2012. április 28., szombat

zöldborsófőzelék rántott párizsival


Posted by PicasaValami könnyű ebédre vágytunk
A mirelit zöldborsót (1 kg-os) enyhén sós vízbe puhára főztem, feleidőben tettem bele egy nagy csokor friss petrezselymet. Amikor már a borsó elég puha lett de nem szétfőtt) 20 dkg-nyit gyorsdarálóba tettem, beleöntöttem egy kis doboz olasz sűrítő tejszínt, valamint a megfőtt petrezselymet. pürésítés  után a lobogva fövő főzelékbe kevertem , szép lassan belecsorgatva. Ezzel sűrítettem a főzeléket. Nem kellett bele liszt, így sokkal finomabb,   Összeforraltam és még kevertem rajta egyet-kettőt és kész is.
A kicsit vastagabbra szeletelt párizsit bepaníroztam, forró olajba  szép piros ropogósra sütöttem.
Lehet még tükörtojással, sült virslivel, rántott sajttal  is enni.

Nincsenek megjegyzések: