2012. június 25., hétfő

Tiramisu

Gyors süteményre volt szükségem, mert most időhiányban "szenvedtem". Na akkor tiramisu, de még rövidebb idő alatt.
Egy kerek üvegtál alját teleraktam egy sor meleg rumoskávéba mártogatott babapiskótával.
Erre tettem (most el lehet engem ítélni) 1 csomag  vaníliás krémport tejjel elkeverve  (1 perc!!!), hozzá 1 ek kávépaszta került,  mivel túl édesnek találtam, kavartam még bele 2 ek. valódi kakaóport.
Ezzel kentem meg az első sor babapiskótát.
Rá került a második réteg mártogatott piskóta, fölé 3 dl felvert tejszínhab. Bevallom ezeket a szép kis kakaós mintákat nem én sk. varázsoltam rá, hanem sablont használtam. 1 éjszakára mehetett a hűtőbe.
Egyébként mindig tartok a spájzomba mindenféle krémport és más  ilyen "mű" dolgokat, mert ha kevés az időm, vagy éppen "lustaság syndromába" szenvedek, igen jól jön. Jófajta termékeket veszek csak meg, egy része  nem hazai termék,  rendkívül finomak és ami nem hátrány, gyorsan, egyszerűen  elkészíthetők.

Posted by Picasa