2012. július 31., kedd

Cseresznyepaprika sajttal töltve



Posted by PicasaEzt a végtelenül egyszerű, de annál finomabb "gasztronomiai találmányomat" csak tőlem és csak Nektek

Vegyetek néhány több színű cseresznyepaprikát, a csumájánál vágjátok ki és töltsétek meg reszelt sajttal. Én trappistát használtam. Sütőben kis vízzel és zsiradékkal ecseteljétek be és közepes hőfokon süssétek úgy 15 percig. Ajánlott sült és rántott húsokhoz, hidegtálakhoz. Csináljatok többet belőle és irány a fagyasztóba, télen a nyár káprázatos színeivel és ízeivel kápráztassátok el családotokat és vendégeiteket, majd söpörjétek be az elismerő szavakat.

4 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Szia Kati!

Kérdezted a cukorvirágok receptjét... A bejegyzésnél pirossal ki van emelve Tücsökbogár neve, ha rákattintol, az ő blogjában ott a recept! :o)

Kati írta...

Szia Kriszti,

Köszönöm, közben megtaláltam, csak olyan nagyfene lelkesedés tört rám, hogy nem figyeltem eléggé.

Kati

Seafalcon írta...

Nahát, ez igazán jó tipp! De nem baj, ha a kertből hozom be a cseresznyepaprikát?

Kati írta...

Szia, már hogy lenne baj, én is legszívesebben onnan hoztam volna be, de "technikai" okokból a piacon vettem úgy 3 kg-ot, talán ez kitart a télen.
Szerintem tuti nem fogtok csalódni, minél csípősebb annál jobb (persze ízlés kérdése), én csak a magját vágom ki, az erek maradnak.

Szép napot

Kati