2012. július 20., péntek

Epres tekercs



 Anna tortának hívom, mivel névnapra sütöttem.
10 tojásból piskótát sütöttem a gáztepsibe.
Erdei gyümölcsöset szerettem volna,de amikor megcsináltam a krémet (2 csomag erdei gyümölcsös pudingport az előírásoknak megfelelően, 20 dkg vaj, fél liter tejszín felvert habjának jó fele), hát nem találtam valami karakteres ízűnek. Némi gondolkodás után belekavartam 1 jó ek. eperpasztát és még tettem hozzá vaníliás cukrot és egy nagyon finom eper ízű krémet kaptam, némi erdei gyümölcs beütéssel. . De az ízek jól kiegészítették egymást.
A piskótát még melegen kétirányból tekertem fel és ennek megfelelően töltöttem meg a süteményt.
A megmaradt tejszínhabból és az epres krémből díszítgettem, rám nem annyira jellemző türelemmel. A megmaradt habot úgyis én eszegettem volna meg, ezért inkább csinos halmocskát tettem a tálca végébe és ostyarózsával  díszítettem.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: