2012. március 4., vasárnap

Giballa Katalon konyhája_Tepsis husi még egyszer



Posted by PicasaVasárnaponként gyakran csinálok tepsis husit

Most csirkemájjal töltött sült csirkecombokat és rántott karajt csináltam. Az egészet már előző este előkészítettem és másnap csak sütőbe kellett tolni. Szeretek egyszerűen kétfélét csinálni, így mindenki ehet aktuális kedve szerint és délután is rá lehet járni, csak úgy ....
Sütés előtt minden husi tetejére tettem 1-1 kis evőkanálnyi zsírt, így a hő hatására azok úgymond olajozzák a hús tetejét és nem száradnak ki gyorsan. Közben pici vizet is adok hozzám, hogy jó puha legyen.
A sülés  befejezése előtt a csirkecombok bőrére pár csepp pirosaranyat csöpögtetek és a zsírjába mártott ecsettel átkenem, ettől  szép piros és ropogós lesz.
Fele sülésibe a rántott karajok tetejére egy-egy zöld  egész hegyes erős paprikát tettem és bőven megszórtam reszelt sajttal.
Rizibizit és uborkasalátát adtam hozzá.

Nincsenek megjegyzések: