2012. március 14., szerda

Giballa Katalin konyhája: Tepsis túróscsusza


Posted by PicasaEzt e túrós csuszát még előző este előkészitettem
A csuszatésztát sós vízbe feltettem főzni. A tepsit jó alaposan kikentem kacsazsírral. A megfőtt tésztát leszűrtem, egy tálba borítottam, összekevertem túróval, jó sok, tojássárgákkal dúsított  tejföllel (kóstoljuk meg, hátha kell még rá só). Az egészet a tepsibe zúdítottam, a tetejét jó alaposan meglocsoltam  a maradék tejföllel. Lefóliáztam, hűtőbe tettem másnapig.
A sütőt előmelegítettem 150 oC-ra és  "másnapos" csuszánkat kb. 40 percig sütöttem,  majd a tűzhely hőfokát grillre tettem, hogy a teteje kicsit pikkelyes legyen. Füstölt  szalonnát felkockáztam, ropogósra sütöttem, megszórtam a  tészta tetejét, de tálkába még tettem mellé, hátha valakinek ez kevés lesz.
Hűtőbe 2-3 napig is eláll,de fagyasztható is.

Nincsenek megjegyzések: