2012. augusztus 29., szerda

Hamis gulyásleves

Felkockáztam egy. szép darab sertéscombot. Pörköltalapot csináltam lecsóból, amikor már ez kész lett felöntöttem vízzel és beletettem 2 db kicsit húsos sertéscsontot, hagytam fedő alatt had fövögessen úgy egy órát, mert a húsos csontoktól mindig finomabb lesz a leves és a bármilyen pörkölt is.


Közben fűszereztem ízvarázzsal, egy jó csipet egész köménymaggal, durvára őrölt borssal, kóstolás után még egy kis sót is tettem bele. A kockára vágott zöldségeket a hússal együtt tettem oda, mert láttam, hogy szép fiatal húsdarab volt, ezért nem fog szétfőni a zöldség. Amikor feladta a zsírját házi pirospaprikát  és őrölt csilipaprikát szórtam rá, majd a hús puhaság ellenőrzése után mehetett bele a kockára vágott krumpli is.
Ez egy könnyű leves, ezért jöhet utána a tepsis túrós, tejfölös tészta.

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: