2012. augusztus 29., szerda

mandulás meggyes sütemény

Ezt a süteményt teljesen véletlenül csináltam egyszer meg mondhatni "kissé túladagoltam" a mandulaaromát.Gondolkodtam, hogy most mit is csináljak, kidobjam, egyem meg titkosan, mert az íze nagyon finom volt, majd gondoltam egy merészet és a vendégek elé tettem, mivel másikat sütni nem volt időm. Hát erről csak annyit, hogy igen gyorsan elfogyott és még a recepteket is kérték, gondoltam, hogy most újra megcsináltam, megosztom veletek ezt a kissé megrökönyítő színű süteményt.
Piskótát sütöttem fele liszt., fele mandulaliszt arányába (egy gáztepsihez 10 tojást használtam és még egy kis plusz tojásfehérjét is szoktam beletenni a habhoz, mert valahogy ez nekem jobban bejött), beleöntögetek még annyi zöld mandulaaromát, hogy elég zöld szint kapjak.
Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm a masszát és sok-sok meggyet (mivel már nincs friss, jött a lecsöpögtetett befőtt meggy) szórok bele.
150 oC-on (légkeveréses sütő) tűpróbáig sütöm, majd megkenem felolvasztott étcsokoládéval.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: