2012. augusztus 9., csütörtök

Kovászos uborka télire


Posted by PicasaA téli kovászos uborka receptjét
a NoSalty-n találtam. Most éppen "próbaidős" vagyok az eredmény illetően.
Az alaposan megsikált uborkák végeit bevagdostam, üvegbe tettem, felöntöttem vízzel, sóztam, egy csokorka kaprot tettem a tetejére, majd jött a kenyér. Két  napig érleltem a napon, majd a levét gézen átszűrtem, felforraltam és 1 késhegynyi szalicilt tettem bele. Az uborkákat hideg víz alatt alaposan átmostam, visszatettem az üvegbe és a kihűlt levét visszaöntöttem  rá. Kupakot rá és irány a spájz.
A többi majd pár hónap múlva kiderül, majd elmesélem....
Kérek minden kedves blog olvasót (aki látja), hogy szavazzon a Kati Panzióra. Az alábbi linkre kattintva a szálláshely oldalán kicsit lefele görgetve megtalálható a "Szavazok a szálláshelyre" embléma, arra klikkelve csak fél percet vesz igénybe. Köszönöm azoknak aki szánnak rá pár percet. http://szallas.hu/kati-panzio-torokbalint

Nincsenek megjegyzések: