2012. május 20., vasárnap

Egy villámgyors hidegtál, ha kevés az időnk


Posted by PicasaEzt a hidegtálat
gyorsan kellett megcsinálnom, mert kevés volt az időm.
Békéscsabáról való  igazi házi paprikás erős és csemege paprikás szalámit géppel felszeleteltem, borsos enyhén füstölt sonka követte. Ha  a Vásárcsarnokba járok mindig vásárolok néhány darab libanyakat, amit kis kockára vágott csirkemellel, nagyobb darabka csirkemájakkal keverek. Vettem még bőrös kacsahájat, amin voltak szép kis husi darabok, ezeket lenyesegettem és még ezt kis közzé kevertem. Sóztam, durvára őrölt borssal, vágott friss petrezselyemmel elegyitettem, és még hozzá ütöttem 1 egész tojást és 3 tojássárgáját. Alapos keverés után megtöltöttem a libanyakakat és  hústűvel megtűztem, felhasználásig a fagyasztóba tároltam. Most jól jött, sütőbe kacsazsíron pirosra sütöttem  (előtte megszurkáltam) úgy 50 percig, lehűtés után jól tudtam szeletelni. Ez  (is) igen kapós volt.
Találtam még a hűtőbe fürjtojást, megfőztem, megpucoltam. A különböző tálra valókat nem is tudom a nevét milyen saláta levelecskékkel választottam el, ezekre tettem a tojást és a retkeket. Ez igen rusztikus lett, de én szeretem a természetességet.

Nincsenek megjegyzések: