2012. május 7., hétfő

grill


Posted by PicasaAnyák napján jó időben, 
igazi nyári napsütésben grilleztünk.
2 nappal előtte bepácoltam tarját, karajt, csirkemellet. Gondolkodtam a kolbászon is, de úgy gondoltam majd legközelebb.
Én nem vagyok egy nagy "kenyérevős",  ezért inkább salátákat, grillezett zöldségeket választottam, ill. választottunk. Magamnak megcsináltam a legújabb kedvencemet a pirított hagymát.
Ezt mindenki ismeri, de azért ezt is közzéteszem.
5 fej megpucolt, közepes hagymát vékonyabb, de nem túl vékony cikkekre vágtam, 1 jó ek. felhevített kacsazsírra dobtam, kicsit sóztam, amikor már már puhult, de még volt "tartása", levettem a tűzről és tálkába tettem. Végtelenül egyszerű, egészséges és finom. A grillezett húsokkal egyszerűen fantasztikus. Tettem még ki márványsajtos vajkrémet is, de ezt csak én ettem a húsokhoz (a forró húsra rákentem a vajkrémet, rögtön bele is olvadt, csudálatos volt, legalábbis nekem). A többiek ismerik a sajtmániámat, hogy minél karakteresebb egy sajt annál jobb, hááát mára már elfogadtak ezzel az általuk "perverznek" nevezett gasztronómiai tévelygésemmel.  Ők nem tudják mi a jó.

Nincsenek megjegyzések: