2012. május 6., vasárnap

Karamellás-mogyorós tekercs



Posted by PicasaEz a sütemény, édesanyám kedvenc édessége, ezért anyák napjára csináltam Neki
7 kisebb tojásból piskótát sütöttem, még forrón feltekertem.
A krémhez 1 karamellás pudingporból krémet főztem az előírások szerint  (cukrot nem tettem bele) majd kihűlés után  belekevertem 20 dkg szobahőmérsékletű vajat, 1 jó nagy ek. karamellpasztát , 2 kk. vaníliás cukrot (ha karamellpasztával készül nem kell bele több cukor, mert a paszta is édes ízű). Fölverek 2 dl tejszínt kemény habbá és óvatosan a krémhez keverem. A kihűlt tekercset széthajtogatom, a krém egy részével megkenem, feltekerem,  a maradékkal kívül kenem meg. Pörkölt mogyorót kissé durvára daráltam, ezzel beszórtam a rolád külsejét és a tenyeremmel kicsit megnyomkodtam. Még mindig maradt a krémből egy kevés, habzsákkal a sütemény tetejét díszítettem vele, amire még csokoládé dekoráció is került.

Nincsenek megjegyzések: