2012. február 26., vasárnap

10 perces desszert


Posted by PicasaEz a desszert igazán gyors, váratlanul betoppanó vendégeknek kiváló.

Kell hozzá 4 személyre: 1 zacskó csokikrémpor, az azon feltüntett tej mennyisége.Én ezt kicsit édesnek szoktam találni, ezért még úgy 2 ek. holland kakóport is beleteszek. Mixerrel krémesre kikavarom 3 perc alatt, megkósotolom (én ebbe is egy kis rumot szoktam tenni, mert a rum - az igazán jó minőségü - midennek olyanfinom ízt ad).
Üvegpoharakba kanalazom, tejszinhabot fujok rá amikor ezt készített éppennem volt otthon a flakkonos tejszinhabból, ezért ez a krémről lemaradt, de majd pótolom a képet, ha lesz rá alkalom.
Tetejét megszórhatjuk csokidarával, sótlan durvára darált zölt pisztáciával, én éppen most rumos meggyszemek szórtam rá. Ebből mindig csinálok jó pár üveggel, ha itt a meggyszezon, jó ha van a háznál.
Hát tessék, itt van a pikk-pakk édesség.

Nincsenek megjegyzések: