2012. február 28., kedd

Giballa Katalin konyhája: Karácsonyra: marcipános édesség


Hát ez nagyon finom. Nem én mondom, hanem mindenki.
Ezt karácsonyra csináltam, de hamarosan ismétlés következik.


Mindenféle maradék marcipánt, köztük színeseket is jól összegyúrtam, márványlapon kinyújtottam. Két jó marék mazsolát rumba áztattam még előző este.
Magas kakaótartalmú étcsokoládét némi tejszínnel felolvasztottam, Jamaikai rummal ízesítettem, na még egy kis mandulaaromát is tettem bele, had legyen igazi az ízkavalkád.

A felolvasztott étcsokoládéval jó alaposan megkentem a kinyújtott marcipánt (nem vékonyan) ,rászórtam a lecsöpögtetett mazsolát és feltekertem, kívül is csokimáz került rá.
Hűtőbe tettem pár órára, majd felszeleteltem és különböző színű csillámporral tettem még karácsonyosabbá, de jó ez egyéb alkalmakra is.

Nincsenek megjegyzések: