2012. február 28., kedd

Jordán sütemény

Ezt a süteményt nem én csináltam, egy Jordániában dolgozó rokonomtól kaptam Karácsonyra.
Megpróbálom összetételét közvetíteni:

A tésztája a rétestésztához hasonló, amit kinyújtanak, apróra vágott zöld pisztáciával töltenek, vékony rudakat sodornak belőle és falatokra vágják. igazán különleges és finom keleti csemege, főként mutatós.
Én is megpróbáltam ezt, bolti rétestészta egy lapját megtöltöttem kicsi tejszínnel összekevert cukros darált dióval és föltekertem, apró darabokra vágtam és szintén olajban kisütöttem. Vaniliás porcukorba forgattam még melegen. Nagyon                                                                                             finom  volt, de nem ennyire mutatós.
                                                                                De érdemes kipróbálni. Ezt elfelejtettem     

                                                                                 lefényképezni.    
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: